اطلاعیه آسان سنتر
اطلاعیه آسان سنتر
فیلتر
جستجو در نتایج

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

سه راه امین حضور, خیابان ایران, نبش پاساژ طهران, پلاک 59
تلفن : 88454677-021
همـــراه : 09026974938
اینماد

ماشین لباسشویی اسنوا

امروزه ماشین های لباسشویی، نقش مهمی در امور خانه ایفا می کنند. این دستگاه های ارزشمند و کاربردی با استفاده از فناوری های روز دنیا تغییر کرده و به وسایلی مدرن تبدیل شده اند. ماشین لباسشویی اسنوا یکی از این دستگاه های مدرن امروزی است. شرکت اسنوا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را طراحی و تولید می کند. این لباسشویی که ساخت ایران است دارای کیفیت مناسبی بوده و طرفداران زیادی دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با کیفیت لباسشویی اسنوا و قیمت آن آشنا کنیم و همینطور درباره نکاتی که باید در هنگام خرید لباسشویی به آنها دقت کنید، صحبت کنیم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.
 

ماشین لباسشویی اسنوا

 

چگونه یک لباسشویی مناسب بخریم؟

چنانچه اشاره کردیم ماشین های لباسشویی با پیشرفت علم و صنعت تغییر کرده و به دستگاه های مجهز و پیشرفته ای تبدیل شده اند. کمپانی های بسیاری این دستگاه ها را در طرح و مدل های متفاوت تولید و به بازار عرضه کرده اند به طوری که در هنگام مراجعه به بازار لوازم خانگی با انواع و اقسام مدل های لباسشویی مواجه می شوید. تنوع و گوناگونی در مدل ها و قابلیت های این دستگاه ها، موجب سردر گمی بسیاری از خریداران می شود. به همین منظور ما در این بخش سعی می کنیم شما را در امر خرید لباسشویی راهنمایی کنیم و بگوییم که در هنگام خرید لباسشویی باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید.

لباسشویی مورد نظر شما چه قیمتی دارد؟

یکی از تأثیرگذارترین عوامل در انتخاب ماشین لباسشویی، قیمت مورد نظر شما است. شما باید قبل از خروج منزل و یا قبل از مراجعه به سایت برای خرید دستگاه، قیمتی را برای خرید لباسشویی لحاظ کنید. با این روش بسیاری از گزینه ها برای بررسی حذف می شوند و به این طریق در وقت خود صرفه جویی می کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اغلب لباسشویی های با کیفیت دارای قیمت بالاتری هستند. این دستگاه های با کیفیت علاوه بر طول عمر بیشتر، در مصرف آب، برق و مواد شوینده نیز صرفه جویی می کنند. بنابراین در هنگام خرید اگر از نظر مالی در مضیقه نیستید، هزینه بیشتری را برای این دستگاه ها لحاظ کنید.

ظرفیت مورد نیاز خود را معین کنید

ظرفیت یک لباسشویی از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. این گنجایش بر اساس مقدار البسه خشکی که در یک مرحله لباس شستن در درون دستگاه قرار می گیرد، مشخص می شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که مقدار ظرفیتی که برای یک لباسشویی گفته می شود، مقداری بیشتر از گنجایش واقعی است. بنابراین از پر کردن بیش از اندازه لباسشویی پرهیز کنید، زیرا با این کار به لباسشویی فشار زیادی وارد شده و در ضمن لباس ها به خوبی شسته نمی شوند. معمولا برای خانواده های یک الی دو نفره به لباسشویی شش کیلیویی، خانواده های سه نفره، لباسشویی هفت کیلیویی، خانواده های چهار الی شش نفره، لباسشویی هشت کیلویی و خانواده های شش الی ده نفره به لباسشویی ده کیلیویی نیاز است.

 

ظرفیت مورد نظر خود را تعیین کنید.


نوع لباسشویی خود را مشخص کنید

لباسشویی ها به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند. در لباسشویی های اتومات نیازی به دخالت دست نبوده و تمام امور اعم از آبگیری، شستن، تخلیه آب و خشک کردن به طور خودکار انجام می شود. در این لباسشویی ها امکان شستن لباس با تأخیر و حتی در هنگام عدم حضور شخص نیز وجود دارد. این دستگاه ها قدرت و دوام بیشتری نیز نسبت به لباسشویی های نیمه اتوماتیک دارند. در لباسشویی های نیمه اتوماتیک آبگیری به صورت دستی انجام شده و مرحله خشک کردن نیز با کمک شخص صورت می گیرد. قدرت لباسشویی های نیمه اتومات و همینطور مصرف انرژی آنها نیز کمتر است. عملکرد آنها ساده تر و همینطور هزینه تعمیر کمتری دارند.

 

نوع لباسشویی خود را تعیین کنید.


لباسشویی های درب از بالا یا درب از جلو را انتخاب می کنید

برخی از لباسشویی ها محل قرار گرفتن درب آنها بالاست. زمان شستشوی آنها کوتاهتر بوده و قدرت شستشوی  کمتری دارند. این ماشین های لباسشویی به طور کلی ارزان تر از لباسشویی های درب از جلو هستند. لباسشویی های درب از جلو دارای برنامه های شستشوی بیشتری بوده و لباس ها در آنها سریع تر خشک می شوند. شستشوی لباس ها بهتر انجام شده و موتور آنها قدرتمندتر است.
 

لباسشویی درب از بالا

امکانات دیگر لباسشویی ها

برخی از ماشین های لباسشویی دارای قابلیت هایی مانند کاهش چرخش درام دستگاه به منظور کاهش چین و چروک، برنامه شستشوی بخار یا شستشوهای اضافی دارند. شما باید با توجه به نیاز خود یکی از انواع لباسشویی ها را انتخاب و خریداری کنید.
 

امکانات دیگر ماشین لباسشویی


تقلبی یا اصلی بودن لباسشویی را بررسی کنید

یکی از موارد مهمی که باید مورد توجه قرار دهید، تقلبی یا اورجینال بودن دستگاه است. برخی از افراد متخلف، با نصب برچسب لباسشویی های مشهور روی دستگاه های بی کیفیت، این دستگاه های فیک را به خریداران ناآگاه تحمیل می کنند.  شما باید با مراجعه به سایت اصلی دستگاه مورد نظر و مشاهده عکس لباسشویی، دستگاه فیک از اصلی را تشخیص دهید.  

لباسشویی اسنوا

لباسشویی اسنوا یکی از دستگاه های با کیفیت ساخت داخل کشور است که دارای امکانات متعددی است. این لباسشویی ها دارای برنامه های شستشوی متعددی بوده و رده مصرف انرژی آنها بالاست. موتور برخی از این دستگاه ها تسمه ای و بی صدا بوده و صفحه نمایشگر دیجیتال دارند. این لباسشویی ها با ظرفیت های مختلف و در مدل های متفاوت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. لباسشویی اسنوا دارای گارانتی معتبری است و شرکت اسنوا خدمات پس از فروش محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.   

 

لباسشویی اسنوا

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی برند اسنوا با توجه به ویژگی های مختلفی که دارد، دارای کیفیت مناسبی است. مصرف انرژی آن پایین بوده و برنامه های شستشوی متعددی دارد. برخی از مدل های این برند دارای موتور تسمه ای پرقدرت و بی صدایی هستند. کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به مشابه خارجی خود در حد متوسطی است اما قیمت پایین تری دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش، لباسشویی اورجینال اسنوا را باگارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

لباسشویی های اسنوا در مدل های مختلف و با قابلیت های متنوع در بازار وجود دارند. شما بر اساس بودجه و نیاز خود می توانید هر کدام از آنها را خریداری کنید. معمولا قیمت ماشین لباسشویی اسنوا با ظرفیت 6 کیلویی از لباسشویی هفت کیلویی ارزان تر است. برخی امکانات و یا برنامه های متنوع شستشو موجب گران شدن قیمت لباسشویی ها می شود. قیمت لباسشویی اسنوا با موتور تسمه ای بالاتر از غیر تسمه ای آن است. موتور تسمه ای بدون صدا و پر قدرت تر از نوع غیر تسمه ای آن عمل می کند.  

جمع بندی
برای خرید یک لباسشویی مناسب باید موارد مختلفی را مورد توجه قرار دهید. بودجه ای که برای خرید دستگاه در نظر گرفته و ظرفیت لباسشویی مورد نیاز خود را مشخص کنید. تقلبی و اصلی بودن آن را بررسی کرده و نوع لباسشویی را نیز در هنگام خرید معین کنید. امکانات و قابلیت هایی که نیاز دارید را لحاظ کرده و یک خرید آگاهانه و منطقی داشته باشید. لباسشویی اسنوا که ساخت کشور ایران است از کیفیت متوسطی برخوردار بوده و دارای قیمت مناسبی است. برنامه های شستشوی متعددی داشته و برخی از موتورهای آن تسمه ای است. رده انرژی آنها بالاست و کم مصرف به حساب می آیند. شما با خرید جنس ایرانی به کارگران هموطن خود کمک کرده و از خروج ارز جلوگیری به عمل آورده اید. لباسشویی اسنوا را می توانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش و یا سایت های معتبر شرکت اسنوا خریداری کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.  

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
راه ارتباطی
تماس
واتساپ
طراحی سایت و پشتیبانی: ایران سایت