اطلاعیه آسان سنتر
اطلاعیه آسان سنتر
فیلتر
جستجو در نتایج

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

ساید بای ساید

 بسیاری از افراد به خوبی با ساختار ساید بای ساید آشنایی دارند وجزو یخچال‌های بسیار کاربردی در انواع مختلف می‌دانند، که بسیاری از مارک‌ های سامسونگ و ال جی به صورت کاملا اختصاصی به تولید انواع مختلف این مدل پرداخته اند و با کیفیت عالی ساخته و روانه بازار کرده‌اند اما نکته مهمی که در زمان استفاده آنها نهفته است نصب مناسب و همچنین استفاده درست در طولانی مدت است. که شما بتوانید بدون هیچ اشکالی از این یخچال به نحو احسن استفاده کنید؛ چرا که در سایز و رنگ ‌های متفاوت انواع ‏ این مدل کاربردی به فروش می‌رسد. که شما بتوانید دکوراسیون آشپزخانه خود را تکمیل کنید. چنانچه خرید این یخچال را از یک مرکز معتبر در نظر نگیرید، بعد از مدتی به خاطر کیفیت و استاندارد پایین دچار مشکلات زیادی برای تعمیرات و یا تعویض آن خواهید شد. در صورتی که قصد خرید اقساطی جهیزیه و یا خرید اقساطی لوازم خانگی و غیره را دارید می توانید به وب سایت آسان سنتر مراجعه کنید.

 

همه ما در طول ‌روز چندین بار به سراغ یخچال برای برداشتن خوراکی می رویم. افرادی که اصولا اول هر ماه برای رفع مایحتاج ضروری خود خرید یک ماه را انجام می دهند و یا افرادی اعضای خانواده زیاد است؛ بهتر است به سراغ یخچال فریزری بروند که ظرفیت نگه داری این حجم را داشته باشد و پیشنهاد ما به شما خرید یخچال ساید بای ساید است. یخچال های ساید بای ساید، معمولا دو یا چهار درب دارند و فضای یخچال از وسط به دو قسمت تقسیم می شود. در هنگام گذاشتن خوراکی می توانید آنها را در یکی از دو طرف راست و یا چپ یخچال قرار دهید. چنانچه با ارائه پیشنهاد ما و بررسی های انجام شده توسط خودتان، قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید؛ بهتر است قبل از تهیه ی آن به نکاتی که در اینجا بدان اشاره می کنیم توجه کافی داشته باشید.

خرید یخچال ساید بای ساید

در انتخاب یخچال ساید بای ساید با توجه به ابعاد بزرگ ساید آن ، حتما باید به طول، عرض و ارتفاع آن توجه داشته باشید. یخچال ساید بای ساید معمولاً عرضی بین۱۰۰ تا ۱۷۰ سانتی متر عرض، ارتفاعی بین۱۸۰ تا ۱۹۰ سانتیمتر ارتفاع و عمقی حدود ۷۰ سانتیمتر دارند. در خصوص مصرف انرژی، رده ی مصرف A  تاA+++ ، حداکثر ۲۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی صورت می گیرد. بررسی نوع خنک کنندگی یخچال ساید بای ساید (استاتیک – به همراه تهویه – بدون برفک و دوگانه) نیز اهمیت ویژه ای دارد. انتخاب سیستم خنک کننده مناسب در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید باعث می شود فشار بسیار کمتری را به موتور خنک کننده آن وارد شود. یخچال های ساید دارای یخ ساز اتوماتیک یا دستی هستند، در مدل اتوماتیک هر چند ماه یکبار باید فیلتر آب یخچال تعویض شود. سر و صدای یخچال باید کمتر از 40 دسی بل باشد.

مشخصات ساید بای ساید

مشخصات ساید بای ساید را شما در ابتدا به ابعاد استاندارد یخچال باید در نظر بگیرید؛ چرا که اصولا یکی از شاخصه‌های اصلی یخچال ابعاد یخچال است، که اگر به آن توجه نشود نخواهد توانست به راحتی در فضای آشپزخانه شما به شکلی صحیح و مناسب جای گیرد. پس سعی کنید. ارتفاع و عمق یخچال را همیشه مدنظر داشته باشید تا به بهترین شکل ممکن در فضای آشپزخانه از این وسیله ضروری استفاده کنید. هر کدام از مدل‌های اسنوا، دوو، بوش، دوو و سامسونگ و یا برندهای های متفاوت دیگر تولیدات خود را به بازار زمانی عرضه می کنند به ارتفاع و البته وزن یخچال همراه با ابعاد درست و مناسب نیز بی توجه نیستند و از جمله موارد ضروری و مهمی که باید در هنگام خرید یخچال و در مبحث مشخصات ساید بای ساید به آن توجه شود مواردی است که گفته شد. برای خرید یخچال و فریزر می توانید به وب سایت آسان سنتر مراجعه کنید.

 

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید یکی  از لوازم خانگی کاربردی و زیبا هستند که از مزایای زیادی برخوردار می باشند و این نوع یخچال ها به دلیل اینکه قابلیت نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی را دارند، توسط مشتریان انتخاب می شوند. موتور یخچال ساید بای ساید از نوع کم مصرف بوده و دارای لامپ led می باشند. در حقیقت یخچال های ساید بای ساید در ابعاد بزرگی تولید می شوند و به وسیله یک خط عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم می شوند. این نوع یخچال ها کاملا به هم چسبیده هستند و به مرور زمان یخچال های ساید بای ساید طرفداران بیشتری پیدا کردند. 
همچنین امکانات جدیدی نیز به این یخچال ها اضافی شد. در بین یخچال های خارجی برند سامسونگ و ال جی و در بین یخچال های ایرانی، یخچال ساید بای ساید اسنوا عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند. در یخچال های ساید بای ساید امکان تنظیم ارتفاع قفسه ها مطابق با نیاز افراد وجود دارد. یخچال ساید بای ساید یکی از لوازم خانگی گران قیمت به حساب می آید، از این رو خرید آن به صورت نقدی برای همه افراد میسر نیست. در این حالت بهترین روش خرید به صورت اقساط می باشد. خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید در اغلب فروشگاه ها و با روش های گوناگونی مانند بدون ضامن، کسر حقوق، با سفته و غیره انجام می شود. 

خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی

یخچال ساید بای ساید ال جی یکی از یخچال های باکیفیت است که بر اساس فناوری جدید و پیشرفته ساخته شده است. شرکت ال جی در طراحی یخچال های ساید خود نهایت خلاقیت و ابتکار را به کار برده است. این نوع یخچال ها متناسب با خانه های امروزی طراحی و ساخته می شوند و فضای کمتری را اشغال می کنند. شرکت ال جی برای عملکرد بهتر یخچال های ساید بای ساید خود به مواردی مانند جلوگیری از هدر رفت انرژی، فیلتر هوای هوشمند، قابلیت دسترسی آسان به مواد غذایی و غیره توجه ویژه ای کرده است. برای خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید ال جی به نمایندگی های فروش لوازم خانگی ال جی مراجعه نمایید.

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

یکی از مشکلاتی که برای اکثر خانواده ها به وجود آمده نبود فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی است. در حال حاضر یخچال های ساید بای ساید با ظرفیت بیشتر تولید می شوند تا مشکل ایجاد شده برای خانواده ها مرتفع شود. برندهای زیادی در زمینه تولید یخچال ساید بای ساید فعالیت می کنند که یکی از برندهای معروف برند سامسونگ است. یخچال های ساید بای ساید سامسونگ در رنگ های استیل، سفید و تیتانیوم تولید و عرضه می شوند. یخچال های ساید سامسونگ ضد ضربه و بادوام هستند. یخچال های ساید بای سامسونگ، یخچال های گران قیمتی محسوب می شوند که در صورت عدم توانایی برای خرید نقدی می توانید به صورت اقساط این یخچال را خریداری کنید.

خرید اقساطی ساید بای ساید اسنوا

یخچال ساید بای ساید اسنوا یکی از بهترین محصولات ایرانی محسوب می شود که از نظر امکانات و بهره وری تقریبا هم سطح با نمونه های خارجی است. ما از لحاظ قیمت ارزانتر از یخچال های ساید خارجی می باشد. از جمله ویژگی های یخچال ساید بای ساید اسنوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال
دارای محفظه نگهدارنده گوشت
مجهز به سیستم سرمایش
دارای زنگ هشدار باز ماندن درب
دارای کنترل پنل لمسی، یخساز و آبسردکن و غیره

یخچال ساید بای ساید اسنوا یکی از محصولات پرفروش است که نسبت به یخچال های دوقلو و یا فریزر کمی گرانتر است. از آنجا که شرایط اقتصادی برخی از خانواده های ایرانی مطلوب نبوده و امکان خرید نقدی برای آنها مقدور نیست، ترجیح می دهند نسبت به خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا اقدام کنند.

ویژگی های ساید بای ساید 

ویژگی های خاصی در انواع یخچال ساید بای ساید نهفته است که شما باید به این ویژگی ها توجه بالایی داشته باشید. در وهله اول نوع سیستم خنک کننده که به سیستم تهویه و استاتیک اشاره بسیار واضحی دارد در زمانی کارایی خود را به نمایش می‌گذارد که شما اقدام به باز کردن درب می‌کنید. اگر سیستم تهویه شما به درستی کار نکند. صددرصد رطوبت نمی‌تواند تعادل خود را حفظ کند و این چنین است که در کوتاه مدت یخچال با مشکلات خاصی روبرو می‌شود و اما استاتیک در سیستم خنک کننده این وظیفه را بر عهده دارد که بتواند کیفیت مواد غذایی و همچنین طول عمر آنها را حفظ کند و مدیریت نماید.

زمانی که ما به دمای مناسب در یخچال توجه می‌کنیم اصولا این دما یک حالت خاص به عنوان بدون یخ‌زدگی است، که البته یخ زدگی دوگانه برای یخچال فریزر بالا با این مدل از جمله ویژگی هایی است که به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت. در زمینه نوع طراحی خصوص برای جنس های بادوام که مقاومت بی نظیری دارند، با قیمت بالاتری به فروش می رسند و شما اگر از یک جنس با کیفیت استفاده کنید در طولانی مدت متوجه اهمیت کیفیت در خرید خواهید شد و این گونه است که به طول عمر یخچال خود توجه بالایی داشته اید که استیل ضد زنگ یکی از ویژگی‌های اصلی بدنه ساید بای ساید است. 

 

 بهترین ساید بای ساید ایرانی 

اما اگر به دنبال یخچال‌های ایرانی در این طرح بی نظیر هستید، برند های خاصی در ایران وجود دارند که شما می توانید هر کدام از این برندها را به خاطر کیفیت های خاص خود در نظر بگیرید و به همین دلیل است که از افراد ممکن است این سوال را در ذهن خود تکرار کنند که ساید بای ساید چه مارکی خوبه و به همین دلیل شما می‌توانید از برندهای اسنوا، امرسان و الکترواستیل برای خرید مدل ایرانی استفاده کنید؛ چرا که هر کدام به خاطر کیفیت بالا و صدای کم و همچنین ضمانت و گارانتی منحصر به فرد جزء بهترین های ارائه دهنده این نوع یخچال بسیار پرطرفدار هستند.

 قیمت ساید بای ساید

قیمت ساید بای ساید را شما بهتر است با توجه به برند و کشور سازنده در نظر بگیرید؛ چرا که بسیاری از مدل‌ها به خاطر مصرف انرژی A-B قیمت خاصی را برای یخچال خود در نظر می‌گیرند. که البته یخچال فریزر با گنجایش‌های متفاوتی روبه رو است. به خاطر تعداد طبقه و کشو در یخچال و فریزر قیمت‌ های مختلفی را ارائه می‌دهند. البته یخساز اتوماتیک و آبسردکن در کنار قفل کودک و همچنین مدت گارانتی هر کدام جز استانداردها و ویژگی های مهم برای قیمت مشخص می‌شود. خرید اقساطی یخچال فریزر بالا و ساید بای ساید در فروشگاه های مختلف روش های مختلفی نیز دارد به این صورت که ممکن است در یک فروشگاه فقط در صورتی که کارمند رسمی دولت ضامن شما شود به شما کالا به فروش برسد یا ممکن است دربعضی فروشگاه ها نیز با ارائه چک یا سفته به شما کالای مورد نظرتان تحویل داده شود

 خرید ساید بای ساید

برخی از افراد نیز از روکش چرمی به راحتی برروی بدنه این یخچال استفاده می‌کنند و این چنین هیچ گونه کثیفی، آلودگی و اثر انگشت را شما برای روی بدنه یخچال مشاهده نمی‌کنید، که حتی انواع خش نمی‌تواند بر روی بدنه تاثیر بگذارند. اما به خاطر داشته باشید که نوع درب های تولید شده نیز جزء ویژگی های خاص ظاهری این یخچال محسوب می شود و نیز از جمله ویژگی های بارز در انواع ساید بای ساید بحساب می‌آید. که نباید آن را نادیده گرفت. تمامی موارد دلایل موجهی هستند که شما هر چه سریعتر به خرید آنلاین یخچال فکر کنید.

 

ساید بای ساید جزو یخچال‌های فوق العاده با کیفیت بازار هستند که در برند و قابلیت های مختلف ساخته و در بازار عرضه می شوند و بدین ترتیب شما نیز می‌توانید با توجه به سابقه یک سایت آنلاین در این زمینه هرچه سریعتر با ضمانت نامه کامل به خرید این مدل با کیفیت بپردازید و از داشتن آن در فضای آشپزخانه خود لذت ببرید.

 

یخچال ساید اسنوا یکی از مجهزترین یخچال های شرکت اسنواست. این شرکت که یکی از کمپانی های بزرگ ایرانی در زمینه تولید محصولات خانگی است، در عرصه تولید یخچال فریزر ساید نیز اقدام کرده است. سایدها که مجهزترین یخچال ها هستند، چهار برابر یخچال های معمولی ظرفیت دارند. در یخچال ساید بای ساید یک فاصله جداکننده عمودی بین یخچال و فریزر قرار دارد. این دستگاه ها دارای سیستم ها و طرح های مختلفی هستند و بیشتر آنها موتورهای پرقدرت و کم مصرفی دارند. به همین منظور می خواهیم در این مطلب درباره یکی از محصولات شرکت اسنوا یعنی یخچال ساید بای ساید آن صحبت کنیم و همینطور مواردی را که باید در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید در نظر بگیرید را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

 

موارد مهم در انتخاب یک یخچال ساید مناسب


همانطور که اشاره کردیم، ساید بای سایدها یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین یخچال های امروزی به شمار می روند. این دستگاه های باکیفیت دارای امکانات و تجهیزات مختلفی هستند که هر خانواده بر اساس نیازهای خود یکی از این دستگاه ها را خریداری می کند. امروزه به دلیل تنوع امکانات و قابلیت های این دستگاه ها و همینطور طرح و اندازه های مختلف آنان، انتخاب بهترین ساید برای خریداران دشوار شده است. به همین جهت در این بخش به موارد مختلفی که باید در هنگام خرید این دستگاه ها توجه کنید، جلب می کنیم.

هزینه مورد نظر شما برای خرید ساید چقدر است؟


یکی از مهمترین مواردی که باید قبل از خرید هر وسیله ای در نظر بگیرید، بودجه ای است که برای خرید آن در نظر گرفته اید. قبل از اقدام برای خرید ساید هم باید این مبلغ را محاسبه کرده تا در هنگام انتخاب دچار مشکل نشوید. به این ترتیب شما در هنگام ورود به فروشگاه و یا مراجعه به سایت در ابتدا مبلغ خود را در نظر گرفته و فقط به اقلامی که در محدوده آن است توجه می کنید. به این ترتیب وقت شما بیهوده تلف نمی شود.


مصرف انرژی و برچسب آن را بررسی کنید


مصرف انرژی یخچال از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا این دستگاه ها به صورت بیست و چهار ساعته کار می کنند. یخچال های قدیمی اکثرا مصرف انرژی بالایی داشته و رده انرژی آنها پایین است. اما بیشتر یخچال های ساید مصرف انرژی پایینی داشته و نشان برچسب انرژی آنها A است. اما علیرغم آن شما باز هم در هنگام خرید دقت کنید که موتور یخچال شما کم مصرف باشد. بهترین رده انرژی با +++A و بدترین رده انرژی با D نمایش داده می شود.

سیستم سرمایش یا خنک کنندگی یخچال چگونه است؟


سیستم سرمایش یخچال های قدیمی فشار زیادی به موتور آن وارد می کرد. اما در سال های اخیر این سیستم ها ارتقا پیدا کرده و به دو سیستم جداگانه تبدیل شده است. این سیستم ها قابلیت تنظیم دما داشته و موجب مصرف بهینه موتور یخچال می شوند. توسط این قابلیت خنک کنندگی، طول عمر دستگاه نیز بالاتر می رود. در برخی از این سایدها، محفظه صفر درجه وجود داشته که برای مواد غذایی حساس طراحی شده است. 


ابعاد خارجی و اندازه ظرفیت داخلی یخچال چقدر است؟


ظرفیت داخلی یخچال را باید بر اساس تعداد نفرات خانواده و مراسم های مهمانی محاسبه کنید. به عنوان مثال برای یک خانواده دو تا سه نفره با تعداد مهمانی متوسط، یک یخچال 18 فوتی مناسب است، اما برای خانواده پنج نفره باید یخچال 22 فوتی تهیه کنید. البته ظرفیت یخچال هر خانواده بر اساس حجم مواد غذایی ذخیره شده، تغییر می کند. در هنگام خرید به طراحی داخلی و قفسه بندی یخچال نیز دقت کنید، زیرا هر دستگاهی طبقه بندی های خاصی دارد تا هر کس مدل مورد نظر خود را انتخاب کند. ابعاد خارجی یخچال را نیز باید اندازه گیری کنید. زیرا باید دستگاه در محل مشخصی که در آشپزخانه وجود دارد، جای بگیرد. برای این کار قبل از اقدام به خرید، محل مورد نظر را با دقت اندازه گیری کنید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که اطراف یخچال نیز تا فاصله 10 سانتی متری نباید وسیله یا دیوار قرار داشته باشد. 

طرح و رنگ ظاهری ساید


یکی از وسایلی که در دکوراسیون آشپزخانه نقش بسیار موثری دارد، رنگ و طرح ظاهری ساید بای ساید است. شما باید با توجه به وسایلی مانند اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و وسایل دکوری یخچال منزل را تهیه کنید. اغلب یخچال های ساید در رنگ های مختلف مانند سفید، تیتانیوم و استیل طراحی و ساخته می شوند. به ضد خش و ضد ضربه بودن جنس روکش و بدنه آن نیز دقت کنید. 

به تعداد درب های یخچال توجه کنید


معمولا یخچال های ساید دارای دو درب هستند، اما با طراحی های خلاقانه برخی از شرکت ها، تعداد درب های بیشتری برای راحتی کاربران قرار داده اند. این طراحی ها علاوه بر راحتی استفاده، موجب زیبایی یخچال های ساید نیز شده است. برخی از دستگاه ها مجهز به سیستم هوم بار هستند که دسترسی شما را بدون باز کردن درب اصلی به نوشیدنی ها، آسان می کند. 

 

امکانات و قابلیت های دیگر یخچال ساید بای ساید


بعضی از سایدها دارای امکاناتی مانند دستگاه تصفیه هوای داخل یخچال، سیستم های یخ ساز و آبسردکن، نمایشگرهای ال سی دی مدرن، روشنایی LED و غیره هستند. محفظه مخصوص سبزیجات و میوه این دستگاه ها، مواد غذایی را تازه و با طراوت نگه می دارد. سیستم خنک کنندگی یخچال و فریزر سایدهای اسنوا، به طور جداگانه عمل کرده و محفظه صفر درجه نیز دارند.

کیفیت یخچال ساید اسنوا 


یخچال های شرکت اسنوا دارای تجهیزات و امکانات مختلفی هستند. کیفیت یخچال ساید اسنوا در مقایسه با سایدهای گرانقیمت خارجی در حد خوبی است. انرژی مصرفی همگی آنها از رده A بالاتر بوده و کاملا کم هزینه هستند. امکاناتی مانند انجماد سریع، سیستم یخ ساز و آب سردکن، فیلتر های تصفیه آب و هوا، نمابشگر ال ای دی و سیستم برفک زدایی دارند. همگی آنهاکشوها و طبقه های شیشه ای نشکن داشته و کمپرسورهای آنها بی صداست. کیفیت یخچال ساید اسنوا با توجه به قیمت مناسب و گارانتی های معتبر خوب است.

قیمت یخچال ساید اسنوا


یخچال های ساید اسنوا به دلیل تنوع طرح و مدل، دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت یخچال ساید اسنوا در مقابل یخچال های خارجی مناسب بوده و مقرون به صرفه است. استفاده از محصولات ایرانی به دلیل کمک به کارگران داخلی و عدم خروج ارز از کشور، امری شایسته به شمار می رود. قیمت سایدهای اسنوا اغلب از یخچال های دوقلو و بالا پایین گران تر بوده و تجهیزات بیشتری دارند. 


یخچال ساید اسنوا خوبه؟


اگر باز هم از خود می پرسید که یخچال اسنوا خوبه؟ باید بگوییم که با توجه به امکانات مناسب و تجهیزات مدرنی که دارد، یخچال خوبی به شمار می رود. کیفیت قطعات آن مناسب بوده و سیستم های پیشرفته امروزی را داراست. تصفیه هوای بهداشتی، سیستم بدون برفک، سیستم یخ ساز و آب سردکن، نمایشگر لمسی ال ای دی، درب هوم بار و فیلترهای هوا و آب، برخی از ویژگی های این دستگاه هاست. طبقه های شیشه ای یخچال ساید اسنوا نشکن است. کشوی چیلر تنظیم دمای مستقل از یخچال، جهت نگهداری از مواد گوشتی دارد. کمپرسورهای بی صدا و باز دهی بالا و بسیار کم مصرف از خصوصیات دیگر ساید اسنوا است.

یخچال ساید بای ساید اسنوا دارای امکانات و تجهیزات متنوعی است. این یخچال ها دارای رده انرژی بالایی بوده و از سیستم های مجهز و مدرن دنیا برخوردار هستند. فیلترهای بهداشتی و تصفیه آب و هوا داشته و به سیستم های یخ ساز و آب ریز مجهز هستند. دارای نمایشگرهای ال ای دی بوده و از ظرفیت بالایی برخوردارند. قیمت مناسب آنها در برابر ساید های خارجی یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه ها به شمار می رود.برای خرید ساید اسنوا به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کرده و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. یخچال ساید اسنوا دارای گارانتی معتبر بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارد. 

یخچال ساید بای ساید بوش محصولی مدرن و پیشرفته و ترکیبی از فناوری روز و طراحی شگفت انگیز است. شرکت بوش با پیشرفت روزافزون دانش و فناوری، محصولات خود را با آخرین طراحی ها و سیستم های روز دنیا تولید می کند. در این یخچال های مدرن ماندگاری مواد غذایی افزایش یافته و نیازی به برفک زدایی نیست. در این مقاله درباره شرکت بوش و یخچال ساید آن صحبت می کنیم و همینطور به نکاتی که باید قبل از خرید ساید در نظر بگیرید، می پردازیم.

نکاتی که باید در مورد یخچال های ساید بای ساید بدانید


قبل از خرید هر محصولی بهتر است در مورد آن اطلاعاتی را به دست آورید مخصوصا درباره محصولی مانند یخچال ساید بای ساید. یخچال ها جز وسایل مهم و ضروری هر خانه بوده و یخچال های ساید هم جزء پیشرفته ترین این دستگاه ها هستند. بنابراین قبل از خرید این دستگاه های پیشرفته باید درباره آنها بیشتر بدانید. 
•    در یخچال فریزرهای ساید بای ساید، بین ظرفیت یخچال و فریزر تناسب وجود دارد. اغلب یخچال این دستگاه ها بزرگتر از فریزر آن است. 
•    این دستگاه ها معمولا یخ ساز و آب سرد کن دارند. 
•    سیستم های خنک کنندگی سایدها جداگانه است، یعنی یخچال و فریزر سیستم های جداگانه برای ایجاد سرما دارند.
•    کارکرد یخچال فریزر ساید بهینه بوده و طول عمر موتور آنها بیشتر از دستگاه های دیگر است.
•    برخی از سایدها دارای محفظه صفر درجه هستند. این محفظه برای مواد غذایی حساس تعبیه شده است. 
•    درباره ظرفیت مورد نیاز خانواده خود قبل از خرید تحقیق کنید. انتخاب ظرفیت مناسب این دستگاه ها دشوار است. ظرفیت داخلی یخچال ساید با واحد لیتر نشان داده می شود و ابعاد بیرونی یخچال بر اساس فوت مشخص می شود. ظرفیت مورد نیاز برای یک خانواده دو نفره در حدود 160 تا 200 لیتر است و به ازای هر نفر که به کاربران اضافه می شود، 20 لیتر باید به ظرفیت یخچال افزوده شود.  
•    اگر بودجه کافی برای خرید یخچال ساید دارید، پیشنهاد می کنیم که یک ساید بخرید. اگر چه ممکن است نیاز شما با یخچال دوقلو یا یخچال فریزر بالا پایین برطرف شود، ولی یخچال های ساید دارای امکانات بسیاری هستند. 
•    سایز و ابعاد یخچال فریزر ساید، بیشتر از یخچال های معمولی است. به همین جهت قبل از تهیه این دستگاه، محل قرار گرفتن ساید را اندازه گیری کنید. 


ویژگی های یخچال ساید بای ساید بوش


فضای داخلی ساید بای ساید بوش قابل تغییر است. شما می توانید طبقات داخلی این دستگاه ها را با تغییر ارتفاع جابجا کنید. به این طریق فضا را برای مواد غذایی مورد نظر، مناسب می سازید. در اغلب یخچال های ساید بوش محفظه مخصوصی جهت نگهداری مواد غذایی وجود دارد که خالی از اکسیژن است. این امکان موجب می شود که اکسیداسیون دیرتر انجام شده و مواد سالم تر باقی بمانند. در قسمت مخصوص میوه و سبزیجات چراغی آبی رنگ تعبیه شده است. در این محفظه فعالیت فتوسنتز ایجاد شده که باعث تازگی مواد غذایی می شود. در کشوی نگهداری از میوه رطوبت افزایش یافته که  آن هم موجب تازه ماندن میوه ها و سبزیجات می شود. 
وجود فن های متعدد در یخچال های ساید بوش موجب یکنواختی سرمای درون یخچال می شود. این یکپارچگی جریان هوای سرد، طول عمر و ماندگاری مواد غذایی را بیشتر می کند. وجود سنسورهای مختلف و قفل کودک یکی دیگر از امکانات این دستگاه های پیشرفته است. روی بدنه این دستگاه ها پنل های لمسی ال ای دی وجود داشته که تنظیمات دمایی یخچال از طریق همین پنل ها صورت می گیرد.  درون این دستگاه ها لامپ های LED تعبیه شده که فضای داخلی را زیبا و روشن می سازند. این لامپ ها به دلیل اینکه انرژی کمتری مصرف می کنند، گرمای کمتری هم تولید می کنند. این امر موجب پایین ماندن دمای یخچال ساید می شود. یکی دیگر از مزیت های این لامپ ها طول عمر بالای آنهاست. 

خصوصیات دیگر یخچال ساید بای ساید بوش آلمان


سیستم خنک کنندگی در یخچال ساید بای ساید بوش آلمان از نوع دیفراست بوده که ضد برفک نیز هست. این سیستم به این صورت عمل می کند که هوای یخچال را مرطوب و هوای فریزر را در حالت انجماد نگه می دارد. به عبارت دیگر با وجود این سیستم مواد غذایی در فریزر منجمد شده و رطوبت مواد درون یخچال نیز حفظ می شود. فیلترهای مختلفی در یخچال ساید بوش آلمان وجود دارد. این فیترها موجب از بین رفتن بوی بد و انواع قارچ می شوند. باکتری ها به وسیله فیلتر «Hygiene fresh» به میزان 99/99% از بین می روند. 
برخی دیگر از فیلترهای این دستگاه ها باعث تازگی میوه و سبزیجات می شوند. یخ سازهای موجود در یخچال ساید بوش به صورت اتومات بوده و یخ های قالبی و غیر قالبی تولید می کند. هنگامی که دکمه یخ ساز را می فشارید، یخ های آماده در اختیار شما قرار می گیرد و شما همیشه با این امکان می توانید آب و نوشیدنی های خنکرا در دسترس داشته باشید. سیستم یخ ساز یخچال ساید باید به آب تصفیه شده شهر متصل باشد و این شما را از اضافه کردن دستی آب درون محفظه آن بی نیاز می کند.    

مزیت های کلی یخچال های ساید بای ساید


یخچال های ساید دارای مزایای متعددی هستند که برخی از این مزایا در همه آنها مشترک است. این مزایا عبارتند از
•    ظرفیت بالایی داشته و برچسب مصرف انرژی آنها A است. 
•    اکثر این دستگاه ها موتورهای قدرتمند با مصرف بهینه انرژی دارند. 
•    درب بیشتر این یخچال ها فضای ذخیره سازی بالایی دارند مخصوصا یخچال های مدل فرنچ.
•    شیک و زیبا بوده و یخ ساز و آب سرد کن آنها به آب لوله کشی متصل است و شما نیازی به پر کردن مخزن آب آنها ندارید.
•    بخش یخچال و فریزر کاملا از هم جدا بوده و بوی مواد درون هر کدام به قسمت دیگری وارد نمی شود. 
•    عمق این دستگاه ها اغلب در حدود 30 اینچ است و در درون کابینت آشپزخانه قرار می گیرند. 
•    در روی بعضی از یخچال های ساید بای ساید یک صفحه LCD نصب شده است که در واقع همانند یک تلویزیون برای شما کار می کند. زیرا می توانید آن را به آنتن های تلویزیونی متصل کرده و برنامه های آن را در آشپزخانه و در حین کار تماشا کنید. 
•    برخی از آنها دارای هوم بار یا DOOR IN DOOR هستند. این طراحی های ابتکاری و لاکچری موجب زیبایی هر چه بیشتر و همینطور استفاده آسان از آنها می شود. این خلاقیت و طراحی های مفید، موجب مصرف بهینه انرژی نیز می شوند به طوری که تا 41% از هدر رفتن سرمای یخچال جلوگیری می کنند. 
•    قفسه های این دستگاه ها متحرک بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

قیمت ساید بای ساید بوش


یخچال های با کیفیت و قدرتمند شرکت بوش در مدل و طرح های مختلفی تولید می شوند. هر کدام از آنها دارای سیستم ها و امکانات گوناگونی هستند. هر کدام یخچال های بوش بر اساس ظرفیت و قابلیت های خود دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت ساید بای ساید بوش را از نمایندگی های مجاز بوش جویا شوید. این نمایندگی های معتبر قیمت واقعی این یخچال های لوکس را به شما اعلام کرده و دستگاه اصل را به شما تحویل می دهند. یخچال های ساید بوش دارای گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش مناسبی هستند. 

یخچال های بوش دارای کیفیت بالا و مناسبی هستند. این دستگاه های ارزشمند و پرطرفدار از مزیت های متعددی برخوردارند. موتورهای پر قدرت با مصرف بهینه انرژی، طراحی های جذاب و ابتکارانه، نورپردازی های کم مصرف و پرفایده و ظرفیت بالا، برخی از مزیت های یخچال های ساید بای ساید بوش است. داشتن سیستم هوم بار یا در تو در، موجب دسترسی آسان و زیبایی فوق العاده آنها می شود. مصرف انرژی آنها پایین بوده و برچسب انرژی A دارند. قفسه های یخچال ساید بای ساید متحرک بوده و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آنها را تنظیم کند. قطعات این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. گارانتی های معتبر و طولانی مدت آنها از مزایای دیگر یخچال بوش است. 

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی

از محصولات کارآمد و بسیار باکیفیت شرکت کره ای ال جی یخچال های ساید بای ساید آن است. برخی از این یخچال ساید ال جی با امکانات متعدد و ظرفیت بالایی که دارند می‌توانند برای خانواده هایی با جمعیت زیاد مفید باشند. یخچال های ساید بای ساید ال جی از دو بخش یخچال و فریزر در کنار هم تشکیل شده اند که هر یک از آن ها طبقه بندی های پرکاربردی دارند. برای این منظور این طبقه های طراحی شده اند تا بتوان فضای داخلی را به بهترین حالت ممکن به کار برد. وجود قفسه ها و کشوهای متعدد و متنوع باعث این شده تا مصرف کنندگان بتوانند به همه بخش های این یخچال فریزر با سهولت بیشتری دسترسی داشته باشند. همان گونه که بیان شد یخچال ساید بای ساید ظرفیت داخلی قابل توجهی دارد که می‌تواند حجم زیادی از مواد غذایی را در خود بگنجاند. کشوهایی که در بخش یخچال تعبیه شده اند، مکان بسیار مناسبی به منظور جای دهی انواع سبزیجات، میوه جات و صیفی جات است زیرا امکان تنظیم رطوبت برای آن ها وجود دارد، به همین دلیل مدت ماندگاری مواد غذایی بالا رفته و آن ها با کیفیت تر و تازه ترخواهند ماند. بر روی درب های یخچال ساید بای ساید ال جی محفظه هایی تعبیه شده که از آن ها می توانید برای ذخیره مواد غذایی با ظروف کوچکتر بهره ببرید. مواردی مانند بطری نوشیدنی مثل نوشابه و آبمیوه، ظروف سس، تخم ‌مرغ، شیشه‌ی مربا، کره و پنیر را می توانید بر روی طبقات درب جای دهید. طراحان شرکت ال جی، طرحی با عنوان ذخیره سازی هوشمند ( Smart Storage ) را در یخچال های ساید بای ساید اعمال کرده اند که طی آن می توان مواد غذایی را بهتر جاسازی کرد. 

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل x259

یخچال ساید بای ساید ال جی X259 جدیدترین یخچال تولید شده از سری بنتلی ساید بای سایدهای ال جی است. از آن جایی که طراحی بسیار جذاب، لوکس و خیره کننده ای دارد گوی سبقت را از سایر رقبایش مانند سامسونگ، بوش و غیره ربوده است. رنگ این یخچال سیلور ضد زنگ و ضد لک بوده که جذابیت دستگاه را همراه با درب اینستاویو آن دو برابر می کند. این دستگاه جزء یخچال های 3 درب ساید بای ساید ال جی است که درب سوم آن به شکل Door-in-Door روی درب اصلی یخچال قرار گرفته است. گنجایش خالص این یخچال 601 لیتر و گنجایش ناخالص آن 700 لیتر است. خصوصیت خاص که در یخچال های رده X کمپانی ال جی توجه ما را به خود جلب می کند قابلیتی به نام InstaView است. برخی از امکانات جالب توجه این یخچال جذاب عبارت هستند از:

  • فیلتر جدید ™+Hygiene FRESH
  • کمپرسور اینورتر خطی جدید
  • سیستم یخساز جدید Slim SpacePlus
  • قفسه و کشو با قابلیت تنظیم عرض و ارتفاع
  • قسمت Extra Space داخل یخچال جهت قرار دادن تخم مرغ، کره 
  • سیستم جدید Smart ThinQ

و سایر امکانات که تمام آن ها به منظور کارآیی بهتر و راحت تر در این یخچال تعبیه شده است. یکی از علت هایی که باعث تمایز طراحی یخچال ساید بنتلی اینستاویو ال جی X259 در مقایسه با محصولات سایر برندها به همین قابلیت InstaView ارتباط دارد. چنان چه به سطح بیرونی یخچال ال جی نگاهی بیندازیم یک پنل شیشه ای با لعابی فانتزی دیدگان کاربر را به سوی خودش متوجه می سازد.

پنل شیشه ای یخچال ال جی چه ویژگی هایی دارد؟

این پنل شیشه ای همان امکان اینستا ویو است که توانایی دسترسی به مواد غذایی را به راحتی میسر می سازد. به عبارت دیگر LG با طراحی این خصوصیت علاوه بر این که به جذابیت یخچالش اضافه شده، در عین حال نیز این قابلیت فراهم شد تا از هدر رفت هوای سرد درون یخچال پیشگیری شود در نتیجه کمپرسور یخچال زمان کمتری فعالیت کرده و بنابراین مصرف انرژی کمتری را به دنبال خواهد داشت. با باز شدن درب اینستا ویو دیگر احتیاجی نیست درب اصلی یخچال ساید بای ساید را باز کنید، زیرا از همان قسمت می‌توانید به مواد غذایی مد نظرتان دسترسی داشته باشید و به همین جهت به نگه داری خنک کنندگی و در نتیجه حفظ طراوت و شادابی مواد غذایی کمک کند.

یخچال ساید بای ساید ال جی j247

یکی از یخچال های ساید بای ساید ال جی با مدل j247 که ظرفیتی معادل 30 فوت دارد، ویژگی های منحصر به فرد و جذابی دارد. ظاهر زیبا و جذاب و از همه مهم تر قیمت مناسب در مقایسه با سایر رقبا، این یخچال را به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل ها است. از جمله امکانات این یخچال خیره کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • امکان متصل شدن به صورت مستقیم به آب شهری است که دسترسی مستمر به آب آشامیدنی خنک را میسر می کند. 
  • سنسورهای دمای دیجیتال در یخچالهای LG، هم دمای داخلی و هم خارجی را برای همگام سازی دما کنترل می کنند که به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک می کند. 
  • تکنولوژی Hygiene Fresh+ در یخچال فریزر ساید J247 
  • Hygiene Fresh + ™ برای از بین بردن باکتری ها و بوهای بد طراحی شده است.

 این عمل 5 مرحله دارد که همه ی آن ها به از بین بردن مواد ترکیبی باکتری و بوی بد کمک می کنند. همچنین درب بار Door-IN-Door یخچال ساید الجی 247 با محفظه هایی که در آن تعبیه شده دسترسی سریع و آسانی را برای کاربر فراهم می کند که از آن جهت نگه داری موادغذایی که به طور معمول و روزانه مصرف می نمایید را در این قسمت جای دهید و هر دفعه با باز کردن این درب، درب کلی یخچال باز نشده و هوای سرد یخچال بیرون نرود.

 

یخچال ها در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. هر کدام از  مدل های یخچال فریزر دارای ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی بوده و افراد بر اساس میزان ظرفیت مورد نیاز و بودجه تعیین شده، یخچال مناسب را انتخاب و خریداری می کنند. ساید دوو یکی از این محصولات با کیفیت بوده که شرکت دوو طراحی کرده است. این یخچال ها در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. طراحی های مختلف و امکانات گوناگون، این دستگاه ها را از هم متمایز کرده است.
ما در این مطلب قصد داریم درباره یخچال های ساید بای ساید دوو و کیفیت آنها صحبت کنیم.


آشنایی با سایدهای دوو


سری های مختلف یخچال های ساید بای ساید دوو دارای امکانات و طرح های گوناگونی هستند. به همین جهت ما به این مجموعه از سایدها می پردازیم.

ویژگی های سایدهای دوو سری پرایم دو

سری پرایم دو یک مجموعه از محصولات شرکت دوو بوده که ویژگی های منحصر به فردی دارد. طراحی های این سری از یخچال های ساید، زیبا و بدون قاب است. سطوح بیرونی آن ها کاملا مسطح و شگفت انگیز است. کمپرسورهای سایدهای سری پرایم دو، اینورتر بوده و از مدل های قدیمی کمپرسورها انرژی کمتری مصرف می کنند. عملکرد کمپرسور دیجیتال بهینه بوده و کارایی آن ها بالا است. این کمپرسورها باعث می شوند که نوسان دمای داخلی یخچال کاهش یافته و مواد غذایی طول عمر بیشتری داشته باشند.
تعداد قفسه های این سایدها زیاد بوده به طوری که شما نگران حجم مواد غذایی زیاد خود در هنگام مهمانی ها نیستید. در سری پرایم دو امکان نگهداری میوه و سیزیجات بیشتری نسبت به یخچال های معمولی دارید.  رده انرژی این یخچال ها +A و این به معنای 25% انرژی کمتر است. مدیریت هوشمند این یخچال ها و فضای بیشتر آنها موجب آرامش کاربران می شود. یخ ساز و آب سردکن آنها روی درب نمایشی تعبیه شده و استفاده از لامپ های LED، داخل هوم بار و یخچال را زیبا کرده است.


سایدهای دوو سری پرایم دو دارای صفحه نمایشگر لمسی بوده و  امکان مشاهده زمان تعویض فیلتر یا فعال سازی سیستم سرمایش سریع در آن وجود دارد.

یخچال های ساید بای ساید دوو سری پرایم سه

یکی از محصولات پیشرفته شرکت دوو، سایدهای سری پرایم 3 است. در سری پرایم سه، مجموعه ای به نام Fresh Land وجود دارد که سه درب آن به صورت Door To Fresh Land است. سیستم کنترل سرمایش آن دیجیتال بوده و سنسورهای کنترل دمایی دارد. این حسگرها دمای بیرون و داخل دستگاه را اندازه گیری کرده و به سیستم کنترل دما انتقال می دهد. این اطلاعات دمایی به کمپرسور ارسال شده و آن با عملکرد بهینه خود، سرمایش مورد نیاز را تأمین می کند. میوه و سبزیجات با وجود این سیستم، ماندگاری بیشتری پیدا کرده و سالم تر و پر طراوت تر باقی می مانند.
طراحی درب سوم که با پنل استیل به کار رفته است، موجب تازگی بیشتر مواد غذایی داخل فریزر می شود. در این سری از یخچال های ساید دوو محفظه ای قرار داردکه دمای ثابت آن چهار درجه سانتی گراد است. در این محیط مواد غذایی تازه مانده و ارزش تغذیه ای آنها کاهش نمی یابد. سیستم بوزدایی، پاکسازی هوای درون یخچال با فیلتر سه لایه و تصفیه آن، در یخچال های ساید سری پرایم سه وجود دارد.


سیستم سرمایش سریع یکی دیگر از ویژگی های این سری از یخچال هاست. در این سیستم کمپرسور با بیشترین قدرت خود تا مدت 150 دقیقه یا منفی چهار درجه به طور پیوسته به فعالیت خود ادامه می دهد. این سامانه برای حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی طراحی شده است.     

سای بای ساید های سری پارامو شرکت دوو

این مجموعه از سایدهای دوو مانند سری های دیگر این برند دارای کیفیت بالا و طراحی زیبا هستند. ویژگی شاخص سری پارامو سایدهای دوو، کمپرسورهای هوشمند و سرمایش مدرن آن است. این کمپرسورها مصرف انرژی بسیار کمی دارند. سیستم کنترل دمایی دیجیتالی مجهز به حسگر است. این حسگر ها دمای خارج و درون یخچال را اندازه گیری کرده و به سیستم کنترل دما ارسال می کند. این اطلاعات به کمپرسور انتقال داده شده و سرمایش مورد نیاز یخچال ساید را تأمین می کند.
با سیستم کنترل دما، میوه و سبزیجات تازه و با طراوت مانده و به زودی فاسد نمی شوند. کمپرسور سری پارامو سایدهای دوو اینورتر بوده که انرژی مصرفی آن 23% کمتر از کمپرسورهای دیگر است. رده انرژی این سایدها +A بوده و این به نشانه 25% کاهش هزینه های مصرفی است.

 

یخچال ساید دوو خوبه؟

با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که برای سایدهای دوو در سری های مختلف بیان کردیم، مشخص می شود که این دستگاه ها دارای کیفیت بالا و استانداردهای جهانی است. قطعات این دستگاه ها با کیفیت بوده و موتورهای آنها کم مصرف است. کمپرسورهای اینورتر موجب مصرف بهینه این دستگاه ها شده است. رده انرژی آنها +A بوده و سیستم روشنایی آنها با لامپ LED است. لامپ های کم مصرف ال ای دی دمای درون یخچال ها را بالا نبرده و مصرف انرژی را بیشتر نمی کند.


میوه و سبزیجات در این دستگاه ها با طراوت مانده و ماندگاری بالایی دارند. ظرفیت یخچال ها بسیار بالاست تا حدی که حجم بالای مواد غذایی موجب نگرانی شما نمی شود. با این خصوصیات و کیفیت مناسب مشخص است که یخچال ساید دوو خوب است.
علیرغم اینکه یخچال های ساید دوو از کیفیت بالایی برخوردارند اما خرید این یخچال ها برای همه خانواده ها پیشنهاد نمی شود. برای خرید یک یخچال مناسب باید نکاتی را در نظر داشته باشید. ما به این نکات در بخش بعدی اشاره می کنیم.  

چگونه یک یخچال خوب بخریم؟


برای خرید یک یخچال مناسب برای منزل خود به این نکات توجه کنید:


1.    هزینه ای که می خواهید برای این امر اختصاص دهید را مشخص کنید. به این طریق گزینه های گرانقیمت را حذف کرده و زمان خود را برای تحقیق درباره آنها تلف نمی کنید.
2.    نوع یخچال مورد نظر را بر اساس نیاز خود تعیین کنید. انواع یخچال های موجود در بازار عبارتند از: یخچال های تک درب، یخچال های بالا پایین (بالا فریزر پایین یخچال، بالا یخچال و پایین فریزر)، یخچال های کوچک به نام کامپت یا کمبی، یخچال فریزر دوقلو، یخچال ساید بای ساید، یخچال های درب فرانسوی.
3.    ظرفیت داخلی یخچال و همینطور ابعاد خارجی آن را لحاظ کنید. ظرفیت داخلی دستگاه را باید بر اساس تعداد افراد خانواده در نظر بگیرید، ولی ابعاد خارجی یخچال را باید با سایز محل قرار گرفتن یخچال هماهنگ کنید. به این نکته توجه داشته باشید که ابعاد یخچال را باید به اضافه 20 سانتی متر لحاظ کنید. زیرا اکثر یخچال های امروزی باید از اطراف 10 سانتی متر فاصله داشته باشند.
4.    امکانات و تجهیزات دستگاه را بررسی کنید. بسیاری از دستگاه های امروزی دارای تجهیزات و سیستم های مختلفی مانند فیلترهای بوزدایی، ضد قارچ و باکتری، تصفیه هوا، یخ ساز، آب سردکن، محفظه میوه و سبزیجات، در تو در و غیره هستند. شما باید با توجه به نیازهای خود، یک دستگاه مجهز با کیفیت را انتخاب کنید.
5.    مصرف انرژی یخچال ها با هم متفاوتند. شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای رده انرژی بالایی باشد.

جمع بندی
شرکت های بزرگ و مجهزی مانند دوو محصولات باکیفیت و زیبایی را تولید می کنند. سایدهای دوو یکی از این محصولات است. این سایدها که در سری های مختلفی طراحی و تولید می شوند، همگی دارای موتورهای قدرتمند و مجهزی هستند. کمپرسورهای اینورتر، لامپ های LED، رده انرژی +A، محفظه مخصوص میوه و سبزیجات و طراحی های خلاقانه ای مانند سیستم های Door In Door بخشی از این امکانات بالاست.
نمایشگر لمسی، سیستم های یخ ساز و آب ریز، کاهش مصرف انرژی و کارایی بسیار بالای کمپرسورهای آن از ویژگی های دیگر ساید دوو است. شما با خرید این دستگاه ها می توانید تا چندین سال و بدون هیچ مشکل از این یخچال ها استفاده کنید. گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش این محصولات یکی دیگر از فاکتورهای محبوبیت این محصولات است.   

 




راه ارتباطی
تماس
واتساپ
طراحی سایت و پشتیبانی: ایران سایت